2016/04/01، 01:06 PM
شرکت بوئینگ اظهار داشت كه حذف 4000 شغل در بخش هواپيماهای مسافربری تا اواسط سال , به صورت غير داوطلبانه بوده و به عنوان آخرين راه حل مشکلات می باشد
اين تعديل نيرو در مورد صد ها كارمند اجرايی و مديران می باشد.
بوئینگ طی نامه ای به صورت ايميل با بيانی روشن در مورد كاهش نيرو ها سخن گفته است.
بوئینگ خاطر نشان كرده است كه اين كاهش نيرو به عنوان بخشی از برنامه ی اساسی و بنيادی بلند مدت اين شركت برای موفقيت در بازار ، رشد سرمايه و انجام كار به عنوان يك شركت موفق مي باشد.
همچنين اظهار داشته است كه اين موفقيت و پيشرفت شامل صرفه جويی در بخش های غير كارگرى ، ذخيره سازی منابع و كاهش سطح كارمندان مى باشد.
از آنجا كه هدف اصلی كاهش تعداد نيروی كار نمی باشد بايد در نظر گرفت كه بتوان هزينه ها را مديريت نمود تا تاثير كمتری بر روی كارگران گذاشته شود.
به هر حال برخی می گويند كه هنوز نميتوان اطمينان داشت اين كاهش نيرو منجر به كاهش هزينه ها به صورت معنا داری می گردد يا ميبايست منتظر كاهش نيروهای بعدی در آينده بود.
طبق پیش بینی ها نرخ توليد بويينگ B777 در سال 2017 از 8.3 به 7 هواپيما در ماه و در سپتامبر 2016 برای بويينگ B747-800 از 1.3 به 0.5 هواپيما در ماه ميرسد.
گرچه نرخ توليد بويينگ B737 در سال 2017 به 47 هواپيما ، در سال 2018 به 52 هواپیما و در سال 2019 به 57 هواپيما در هر ماه خواهد رسید ولی حقيقت اين است كه قيمت هواپيماهای جت پهن پيكر مانند B777 و B747 سه تا چهار برابر هواپيماهای جت Narrow Body مانند B737 می باشد و در نتیجه این افزایش تولید هواپیماهای Narrow Body جبران هزینه ها را نمی کند.
اين در حالی ست كه اين شركت سابقا به سرمايه گذاران اخطار داده بود كه تعداد هواپيماهای تحويلی نسبت به سال 2016 سال به سال كاهش می يابد
Dennis Muilenburg مدير عامل اين شركت اعلام كرده است كه اين شرايط، شرايط موقتی می باشد.
اين تعديل نيرو در مورد صد ها كارمند اجرايی و مديران می باشد.
بوئینگ طی نامه ای به صورت ايميل با بيانی روشن در مورد كاهش نيرو ها سخن گفته است.
بوئینگ خاطر نشان كرده است كه اين كاهش نيرو به عنوان بخشی از برنامه ی اساسی و بنيادی بلند مدت اين شركت برای موفقيت در بازار ، رشد سرمايه و انجام كار به عنوان يك شركت موفق مي باشد.
همچنين اظهار داشته است كه اين موفقيت و پيشرفت شامل صرفه جويی در بخش های غير كارگرى ، ذخيره سازی منابع و كاهش سطح كارمندان مى باشد.
از آنجا كه هدف اصلی كاهش تعداد نيروی كار نمی باشد بايد در نظر گرفت كه بتوان هزينه ها را مديريت نمود تا تاثير كمتری بر روی كارگران گذاشته شود.
به هر حال برخی می گويند كه هنوز نميتوان اطمينان داشت اين كاهش نيرو منجر به كاهش هزينه ها به صورت معنا داری می گردد يا ميبايست منتظر كاهش نيروهای بعدی در آينده بود.
طبق پیش بینی ها نرخ توليد بويينگ B777 در سال 2017 از 8.3 به 7 هواپيما در ماه و در سپتامبر 2016 برای بويينگ B747-800 از 1.3 به 0.5 هواپيما در ماه ميرسد.
گرچه نرخ توليد بويينگ B737 در سال 2017 به 47 هواپيما ، در سال 2018 به 52 هواپیما و در سال 2019 به 57 هواپيما در هر ماه خواهد رسید ولی حقيقت اين است كه قيمت هواپيماهای جت پهن پيكر مانند B777 و B747 سه تا چهار برابر هواپيماهای جت Narrow Body مانند B737 می باشد و در نتیجه این افزایش تولید هواپیماهای Narrow Body جبران هزینه ها را نمی کند.
اين در حالی ست كه اين شركت سابقا به سرمايه گذاران اخطار داده بود كه تعداد هواپيماهای تحويلی نسبت به سال 2016 سال به سال كاهش می يابد
Dennis Muilenburg مدير عامل اين شركت اعلام كرده است كه اين شرايط، شرايط موقتی می باشد.