Iran Aviation Forum

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۱۲ نکته جالب درباره خلبانان
#2
سلام دوست عزیز

ممنونم که نکات خوبی رو در مورد خلبان ها عنوان فرمودید اما چند تا مطلب اضافه کنم

در مورد مطلب دوم عرض کنم که برای افزایش duty کرو کاکپیت باید شما طوری عمل بفرمایید که همه بتونن استراحت داشته باشند اگر صرفا فرست آفیسر یا خلبان دوم (به قول شما کمک خلبان) اضافه بفرمایید با توجه به اینکه خلبان دوم روی صندلی سمت چپ نمیتونه بشینه پس نمیتونیم به خلبان پرواز استراحت بدیم پس duty رو افزایش نمی دیم.
برای این منظور یا ما باید خلبانی (کاپیتان) رو به پرواز اضافه کنیم که هر دو صندلی چک شده و هم می تونه سمت راست بشینه و هم سمت چپ و یا یک ست کامل شامل خلبان و خلبان دوم به پرواز اضافه کنیم.

در مورد مطلب هفتم هم من نشنیده بودم و ما همچین کاری رو انجام نمی دیم!

در مورد مطلب نهم هم خیلی باید بگم به همین سادگی که شما فرمودید نیست ولی همین قدر بگم که اگه روی یک سیمولاتور (شبیه ساز پرواز) خاص خلبان ها چک شده باشند بله مستقیم بعد از چک اول ، اولین پروازشون رو روی هواپیمای با مسافر انجام خواهند داد و البته تا مدتی بسته به ایرلاین و قوانین اون (معمولا 70 سورتی یا 100 ساعت پرواز) پرواز رو با معلم خلبان (خلبان خبره نداریم!) انجام خواهند داد. این موضوع هم برای خلبان و هم برای خلبان دوم صادق هست!

مطلب دهم هم خیر همه ی خلبان های تجاری هر 6 ماه باید به سیمولاتور برای چک مجدد برن و تایپ با تایپ تفاوتی ندارد!

موفق باشید
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: ۱۲ نکته جالب درباره خلبانان - توسط Nima1985 - 2017/06/29، 08:14 AM

موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دانستنی های جالب در باره پرواز fns4565 2 4,659 2017/06/28، 01:08 PM
آخرین ارسال: saeid1989

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
Iran Aviation Forum Iran Aviation Forum Iran Aviation Forum Iran Aviation Forum Iran Aviation Forum